مدیر کانون فرهنگی هنری عترت فاطمی بندرعباس: 

بچه‌های مسجدی نخل ناخدا نحوه کسب درآمد با تلفن همراه را آموزش دیدند 

«صادقی» از برگزاری دوره های آموزشی «نحوه کسب درآمد با تلفن همراه» و «عکاسی و فیلمبرداری با تلفن همراه» به همت کانون فرهنگی هنری عرت فاطمی در مسجد محله قریشی های نخل ناخدا بندرعباس خبرداد. 
کد خبر: ۶۹۹۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴ - 20October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «اسلام صادقی» مدیر کانون فرهنگی هنری عترت فاطمی بندرعباس، اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری عترت فاطمی در کنار برنامه های روتین در حوزه های فرهنگی، هنری، مشاوره، اردویی و کتابخانه ای، به منظور کمک به اقتصاد و معیشت خانواده ها، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی «نحوه کسب درآمد با تلفن همراه» و «عکاسی و فیلمبرداری با تلفن همراه» را در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) محله قریشی ها کرد. 

وی افزود: دوره های آموزشی «نحوه کسب درآمد با تلفن همراه» و «عکاسی و فیلمبرداری با تلفن همراه» زیر نظر استاد سعیدی کیا از مربیان موسسه آموزشی مهر(متولی برگزاری دوره های آموزشی کسب درآمد در فضای مجازی» برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری عترت فاطمی محله قریشی های نخل ناخدا بندرعباس ادامه داد: 63 نفر از نوجوانان و جوانان محله قریشی ها در این دوره شرکت کردند که 45 نفر از آنان را دختران تشکیل می دادند.

صادقی با بیان اینکه امروزه گوشی های هوشمند به ابزاری ضروری در زندگی روزمره آحاد مردم تبدیل شده اند، گفت: کسب درآمد با گوشی، راهی موثر برای دستیابی به امنیت مالی است و کانون عترت فاطمی با درک شرایط موجود، این دوره آموزشی را برگزار کرد.

وی متذکر شد: برگزاری کلاس های آموزش قرآن، احکام، مباحث اخلاقی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، کارگاه های مشاوره ای با محوریت خانواده و فرزندآوری و تربیت فرزند و خیاطی از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری عترت فاطمی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار